خلاصه کتاب گاو بنفش رو خونده بودم اما وقتی خواستم درباره اش بنویسم دوباره خوندم…
به طور کلی این کتاب منو یاد قورباغه ات را قورت بده و چه کسی پنیر مرا جابجا کرد انداخت. اینا جزو اولین کتابایی بودند که ما رو با زاویه های جدید زندگی توانگرانه آشنا می کردند. گاو بنفش برای من کتابی هست ادامه دهنده همونا.
اما وقتی آروم آروم گاوهای بیشتری بنفش شدند دیگه بنفش بودند به کار نمی اومد و و من دو تا بال دادم بهش که بتونه پرواز کنه. اگه اسب هایی وجود داشتند که می تونستند پرواز کنند شاید گاوهایی هم بتونند وجود داشته باشند که پرواز می کنند مخصوصا اگه بنفش باشند. اما اگه با همه این تلاش ها گاوی نتونست پرواز کنه دست کم می تونیم بفهمیم چرا و دست از جستجوی بیهوده برمی داریم از متفاوت بودن و به آسمون ها رسیدن! و رو پرواز اسب هامون متمرکز میشیم.
من گاو بنفش بالدار رو به این امید ساختم. تجربه چیزهای جدید و درس گرفتن از تجربه ها.
چند تا درس خوب هم از خلاصه کتاب گاو بنفش تقدیم به شما:
مشتری های شما بهترین بازاریاب های شما هستند.
مصرف کنندگان فعالیت های بازاریابی شما رو نادیده میگرند مگر اینکه به خدمت یا محصول شما نیاز داشته باشند.
کلید موفقیت تبلیغات درست، هدف قرار دادن مخاطبین هست.
پیشنهاد میکنیم این نوشته هامونم بخونید: